tem

AQForm - Prosty wybór

thpg

Kluś

Jak zamawiać?

Klientem sklepu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, fizyczna lub prawna niezależnie czy prowadzi działalność gospodarczą czy też nie.

Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Ze względów logistycznych minimalna wartość zamawianego towaru to 100,00 zł netto.

Zamówienie jest przez Klienta konstruowane na zasadzie wypełnienia wirtualnego koszyka. Więcej informacji o wyborze produktów w module "Jak kupować?"
Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczny e-mail zwrotny potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikację. Zamówienie zostaje przyjęte w momencie wysłania przez Dział Obsługi Klienta firmy System Polska statusu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Wysłanie statusu jest jednocześnie potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a firmą System Polska - właścicielem sklepu. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w statusie. Złożenie zamówienia przez kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

Jeżeli Klient wybierze formę płatności Przelew (czyt. "Formy Płatności" ) to dopiero w momencie potwierdzenia wpłaty na konto firmy, sklep przystąpi do wysyłki zamówionego asortymentu.
W niektórych przypadkach sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub wyjaśnienia niejasności.
Zamówienia, z wybraną formą płatności "Przelew bankowy" lub "Płatność kartą", z których wpływ środków nie zostanie odnotowany przez firmę System Polska, mogą zostać anulowane o czym klient zostanie poinformowany.

Firma System Polska zastrzega sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień w momencie wystąpienia braków magazynowych po uprzednim powiadomieniu klienta.
O brakach towarowych lub ewentualnych problemach związanych z realizacją zamówienia Klient powiadamiany jest najszybciej jak to możliwe.

Ze względu na szeroki asortyment różne produkty mogą być dostarczane osobno przez różnych spedytorów.