Jak zamawiać?
Klientem sklepu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, fizyczna lub prawna niezależnie czy prowadzi działalność gospodarczą czy też nie.
Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Ze względów logistycznych minimalna wartość zamawianego towaru to 100,00 zł netto.
Zamówienie jest przez Klienta konstruowane na zasadzie wypełnienia wirtualnego koszyka. Więcej informacji o wyborze produktów w module "Jak kupować?"
Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczny e-mail zwrotny potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikację. Zamówienie zostaje przyjęte w momencie wysłania przez Dział Obsługi Klienta firmy System Polska statusu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Wysłanie statusu jest jednocześnie potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a firmą System Polska - właścicielem sklepu. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w statusie. Złożenie zamówienia przez kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
Jeżeli Klient wybierze formę płatności Przelew (czyt. "Formy Płatności" ) to dopiero w momencie potwierdzenia wpłaty na konto firmy, sklep przystąpi do wysyłki zamówionego asortymentu.
W niektórych przypadkach sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub wyjaśnienia niejasności.
Zamówienia, z wybraną formą płatności "Przelew bankowy" lub "Płatność kartą", z których wpływ środków nie zostanie odnotowany przez firmę System Polska, mogą zostać anulowane o czym klient zostanie poinformowany.
Firma System Polska zastrzega sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień w momencie wystąpienia braków magazynowych po uprzednim powiadomieniu klienta.
O brakach towarowych lub ewentualnych problemach związanych z realizacją zamówienia Klient powiadamiany jest najszybciej jak to możliwe.
Ze względu na szeroki asortyment różne produkty mogą być dostarczane osobno przez różnych spedytorów.