Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE i GWARANCJE

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta (zgodnie z REGULAMINEM pkt. II podpkt. 3 i 4). Dbamy o to, aby nasze towary były najwyższej jakości, ale może się zdarzyć, że po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne. W takim przypadku prosimy o przesłanie zgłoszenia przez kontakt telefoniczny z System Polska w celu: omówienia sposobu wymiany na produkt pełnowartościowy, zamiany za zgodą Klienta na inny lub, jeśli nie będzie takiej możliwości, zwrotu pieniędzy.

Koszt przesyłki uznanej reklamacji ponosi System Polska, należy ją odesłać za pośrednictwem firmy Kurierskiej UPS.


ZWROTY

W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Działem Reklamacji telefonicznie (22) 300-18-19 lub drogą elektroniczną na adres reklamacje@alterluna.pl. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę w formie spisanego przez kuriera protokołu.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt jest pełnowartościowy, czyli nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. O chęci zwrotu towaru należy poinformować Dział Obsługi Klienta firmy System Polska, który udzieli informacji o adresie zwrotu towaru. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany dowód dostawy (WZ). Firma System Polska gwarantuje zwrot wartości produktu. Zwrot środków nastąpi przekazem pocztowym lub na konto bankowe w formie przelewu. Zwrotom nie podlegają koszty dostawy.
Zwrotom nie podlegają towary sprzedawane pod indywidualne zamówienie klienta o czy zostanie on poinformowane przy zmianie statusu zamówienia..

Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta.

Klient zobowiązuję się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.