Wysyłka i płatności

PŁATNOŚCI

Sklep Alterluna.pl preferuje następujące formy płatności:
Przelew na konto firmy:

ING Bank Śląski S.A 73 1050 1461 1000 0091 3721 9938
System Polska
95-200 Pabianice
ul. Warszawska 44/50

Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać nr zamówienia (numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia)

PayU: - co to jest PayU: dodatkowa opłata 2,5% wartości towaru,ale nie mniej niż 5 zł (+ VAT)
Konto PayU to darmowa usługa dla kupujących w Internecie. Pozwala na szybkie i bezpieczne transakcje on-line bez konieczności rejestracji w sklepie.
PayU to jednorazowa rejestracja dająca stały dostęp do wielu sklepów on-line, błyskawiczne transakcje, uporządkowana historia Twoich zakupów, śledzenie tego,
co kupiłeś on-line, wgląd we wszystkie dokonane operacje, pełna kontrola nad własnym budżetem, promocje i zniżki w wybranych sklepach, wsparcie i ochrona na każdym etapie zakupów.
Za pomocą jednego loginu i hasła możesz kupować bez konieczności logowania się i rejestracji w wielu sklepach internetowych.
Kupowanie ogranicza się do trzech kroków:
1. Wybierasz towar
2. Logujesz się do konta PayU
3. Potwierdzasz zakup i płacisz.
Nie musisz wypełniać formularzy do rejestracji, uzupełniać danych do wysyłki, ani podawać danych swojej karty płatniczej.
Wszystkie niezbędne informacje zapisujesz raz, w swoim koncie PayU.

Kartami kredytowymi akceptowanymi przez firmę "eCard" - dodatkowa opłata 0,5% wartości towaru,ale nie mniej niż 5 zł (+ VAT)
Szybki ePrzelew- co to jest ePrzelew? - dodatkowa opłata 0,5% wartości towaru,ale nie mniej niż 5 zł (+ VAT)
Za pobrałniem - dodatkowa opłata 0,5% wartości towaru,ale nie mniej niż 5 zł (+ VAT)

 

WYSYŁKI

Dostawy produktów zamawianych w sklepie internetowym AterLuna.pl realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej po indywidualnych ustaleniach.
Termin dostawy zamówionych towarów zależy od jego dostępności, o której Klient jest poinformowany przy akceptacji zamówienia (zmiany statusu).
Najczęściej zamówienia realizowane są w 2 do7 dni od momentu złożenia zamówienia.
Zamówione towary będą dostarczane poprzez przedstawiciela firmy spedycyjnej.

Koszty przesyłki pokrywane są przez zamawiającego. Wynosi on 18 zł netto (22,14 zł. z podatkiem VAT) niezależnie od ilości zamawianego twowaru.
W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika, nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość po podpisaniu dokumentu odbioru.
W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póź. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody (max. 10 dni od odebrania paczki). Stanowi to podstawę do uznania reklamacji.

Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia